Garantie klachten en retourneren.

Garantie

Wij geven veel aandacht aan onze producten en doen logischerwijze ons uiterste best om deze in topconditie bij je aan of af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@qoozy.nl . Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is genomen dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Retourneren.
We begrijpen dat het kan wel eens voor kan komen dat je een bestelling retour wil sturen. Misschien omdat het product je niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet wil hebben.

Wat de reden ook is, je hebt het recht om de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan aansluitend het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de onze webwinkel zijn voor je eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van het formaat en gewicht van het pakket. Raadpleeg voor de tarieven de website van PostNL of je eigen vervoerder of transporteur. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, dan moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@qoozy.nl. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retourproducten terugstorten mits het product in goede orde en staat retour is ontvangen.

Product ruilen?
Dat is helemaal geen probleem. Neem even contact met ons op via het contactformulier of stuur een email met de vraag om een artikel te ruilen naar info@qoozy.nl . De kosten van de retourzending komen voor rekening van jezelf.

Heb je per ongeluk een verkeerd afleveradres opgegeven?
Als dat zo is neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op en we proberen alsnog de bestelling voor je te wijzigen. Mocht het zo zijn dat de bestelling reeds is verzonden, dan kunnen we helaas niets meer voor je betekenen.